Saturday, March 26, 2011

kini di segamat

assalamualaikum.




kini aku d sgamaat la dherr..
aku esok nak g program slangkaah ke UITM kat dtaran sgaamat :)
td aku baru je date ngn balaak aku kat dpn uma pkck aku.
muahahahahah ! btape jahatnye aku kan ? :P



alar,daate jap je pon,, aku dtg sgaamaat bwk 2 org kwn bek aku
nme dorang atul n pieka..
2-2 aku sayang doe, so tade sape ley sntuh dorang ,, haha
spaanjang kat sgamat neh, aku akn pstikn dorang slamaat :)




esok aku naak tgk kos ape yg d twarkan kat UITM tuu,
sbelum tu.. aku nak gtau result spm aku yg sgt truk neh.. hahahaha
bsedia yee ! wakakaka :D



aku just dapat.....
1A [BM]
5A- [BI,MATH,AGME,SEJ,TSAWUR]
2B [BIOLOGY,CHEMIST]
2C [PHYSICS,ADD MATH]



memalukan an ? haaisshh~
arwak mak aku mst kcewa.. hhmmm
maak, adk mntak maaf sbb tak dpt bg yg ag baik.. i am fail,mom
aku rase bsalah ngn dri aku la sbnanye.. sigh~





takpe la, yg pnting skarang aku kene usaha la kan ?
mhon ape yang ad.. klau dpt, wat kputusan smde nak pegi o tak
aku haarap aku dpt la ape yg aku nak..

aku mau kos undang2.
naak jadi pguam yg hebat !
ceewaaahhh, smpai gitu skali an ? wakakaka


klau tak pon, aku nak amik tessle je.
taakpon, amik ape2 kos yg libatkan kire2..
wwooaaahhh ! mmg aku sgt suke.. hehehe.




aku harap Tuhan tlg mkbulkn doa aku..
aku nak tebus sumenye..
klw msuk u n dpt kos undg2,aku nak stdy gile babeng
aku mau dpt gaji bgus wokk ! nak tnggung abaah aku :)



aku nak arwah mak aku bngge ngan aku ..
aku nak orang yg ktuk2 aaku tuu, tbeliak tgk aku nnti..
tgk la nnti okayy ?
i really2 mean it ! wwooaaahhhh !
thats my spirit ! wakakakakakaka



da la, pnt la nak taip nehh.
lenguh tgn aku la dherr. hee~
gud nyte all bloggers :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this trash. :)