Thursday, April 14, 2011

sedih ke kecewa ?

assalamualaikum..


huhui ! :P
lme tak update blog aku ni kan ? hmm.
aku ni, nak kategorikn psaan aku kat mne ek ?
SEDIH KE, KCEWA ?



korang rase , yg mne 1 ?
aku tgk, kwn2 aku ramai yg dah dpt twaran g mane2 la beb !
aku ? hmmm.



aku stil tak dpt g mane2 lagi la..
mak aih ! isau gile aku skarang ni.

klau tak dpt,mcm ne?
ape aku nak wat ?
rayuan ke ?
klau rayuan pon tak dpt, cmne plak ?



haddoi, pneng pale aku pkir sal hal neh..
aku nak sgt pegi asasi kat uitm..
nak tau asasi ape? undang2 la ! huhu
klau takpon, aku nak asasi tesl . hm



korang tau tak TESL tu ap ?
sebutnye, mcm neh : TESSEL
klau nak penuh, tesl tuu ''TEACHING ENGLISH AS SECONDARY LANGUAGE''



haa , gmpak tak ? hahaha
tp, aku ase.. aku takley kot jd cikgu ==''
aku neh kan grang mcm ape. haha




hopefully, aku dpat ape yg aku nak la kn !
klau takpon, aku dpat la kos lain yg swktu dgnnye. hee~



antara sdeh ngn kcewa, aku rase..
aku plih kcewa la kot ? :p