Monday, June 20, 2011

padan muke aku ==''

assalamualaikum..



haa, tajuk kat atas tu.
ape agaknye aku nak share ek?
hhmm. tak pham doe. pale aku tak ley pkir gile..



nak kate aku tak puas haty, aku ase takde mcm tuu.
nak kate aku puas haty,aku rase marah.



aku try gak pham ape yg jadi sjak akhr2 ni.
huu~. aku ag byak mngeluh daripada relaks.
ntah pape ==''



tak yah la nak gduh sgt kan?
n jgn la msam muke sgt kan?
siyes, aku tak suke mcm tu..
kite sume kan bley baik2 n kjesame mcm biase..
apee la msalahnye kan? hm.





sgt2 tak pham doe.
be professional,ok?




tak kesa la sape pon kau.
kau ade ape pon.
yg penting,keputusan muktamad.
plish respect my decision . :)




ape pon jadi,aku syg membe2 aku.
semua ok.
tapi,syg ade batasnye. peace ^^,,

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this trash. :)