Saturday, September 3, 2011

habisnya cuti :'(

assalamualaikum.



hhmm. cuti dh habis. n today, 3 sept 11' ,i have to go back to kuantan.
sedihnye.
nak cuti lelame lagi.
haddoi..



but, nak buat mcm ne.
mmg cuti seminggu je. aku nak lelebih lak.hehehe

raye taun ni, taun ketige mak xde .
tapi aku redha.


''setiap yg hdup psti akn mrasai mati''




yg aku bangga, raye, aku masak ape yg mak aku salu msak. yeehhaaa !
mission complete meh !



raye ni pusing2, collect duet.
aku, still dpat byk ag. hehe



n tak disangke, aku dpat number seseorg
yg aku sngke kiteorg takkan btgur lagi smpai bile2.



but akhirnye, stelah 5 taun aku tggu.
huuu. gembire la syiott !



but,hati aku.
ape yg hati aku ase,ape yg hati aku nak.
aku tak dpat tafsir.


aku tak dpat lupe dy lagi.
dah 5 taun.




perasaan tu, masih tertinggal.





*awak,maafkan saya.
sy msh lagi cube lupekan dy.
wlaupon ssh.
ia dah mkn mase 5 taun.

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this trash. :)