Sunday, October 16, 2011

berharap .

assalamualaikum.


kalau di tanye kat bintang, ape yg dy akan jawab?
kalau di tnye kat awan pulakk, ape jwpn dy?
klau di tnye kat alam skeliling, mcm ne plak persepsi mreka?


kenape klau bab cinte je, aku klah.



weh, aku ni mnusia yg keras hati..
boleh buat ape je sekejam2 nye tau tak !
aku mampu maki hamun org 24 tanpe henti.



tapi knpe klau bab cinte je, AKU KALAH ?
sape leh tlg jawab?
dtg je bab yg bkenaan dgn org yg aku syg , aku msti fail.



aku susah nak ngaku klah dlm sume bnde.
ape aku nak, aku msti dpat. perkataan MESTI tuu pnting.
tapi klau bab bkaitan ngn PERASAAN neh, aku lemahh btul lahh. !
aku msti melalak mcm pondan. takpon, mengalah mcm PENGECUT.




biar lah aku sekasar kulit kelapa.
tapi sekurang2nye hati aku selembut kapas.
yes, aku ni senang kesian kat org.
kekadang tgk cter sesedih pon, aku bleh meleleh.
ya Allah,betape lembuntnye hati yg Allah kurniakan kat aku nehh.
alhamdulillah :)




wlau aku bersyukur, aku harap..


Allah,
tolong, jaga hati aku. jgn biar ia sakit lagi. biarkan dia berehat seketika.
sesungguhnya aku tau, hati aku penat menghrap cinta mnusia.
iklas aku kate, hati aku dah bnyk kali hancur. aku tau kau maha melihat.
jadi,kau tau ape yg berlaku. biarkan aku lupe segala kepahitan.
dan biarkan kesakitan aku yg terdahulu, jd iktibar .
benarkan hati aku redha utk mlepaskan cinta yg tak pasti. insyaAllah,amin~

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this trash. :)