Friday, February 27, 2015

Peng-harga-an

Assalamualaikum.



Hai. :)
Hmmm. Setelah 3 tahun lamanya, baru aku tahu kawan aku ada blog.
Pulak tu dalam blog dia ada nama aku.
Awwww. So sweet, huh?



Siap cakap aku ni kawan yg boleh protect dia.
Serius, dia agak dingin orangnya.
Bukan dingin apa, cuma dia jarang nak cakap dia sayang kiteorg.


Kiteorg means, P.A.D.I.E.Y.
P-pika
A-atul
D-dayah
I-ira
E-edora (for amera edora & shahira edora)
Y-yaya



Dia siap guna nama PADIEY tu kot.
Awwww. Sweet lagi sekali.
Rasanya tak perlu kot bagitau siapa dia.
Cukup aku je yang tahu.
Serius ah sis? Dingin diluar, hangat didalam. Kehkehkeh.



Terima kasih. Aku rasa itu lah penghargaan yang terbesar.
Aku sendiri walau nampak sentimental, tak macam kau.
Aku mungkin senang nak tunjuk rasa aku dekat orang.
Tapi itu dululah.



Sekarang ni,
I am one of you.
INTROVERT.

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this trash. :)